Sådan DM en Dungeons & Dragons Eventyr

DM , eller Dungeon Master , er fortælleren i rollespillet Dungeons & Dragons fra Wizards of the Coast . DM rolle er at skabe en fantasiverden , hvor spillerne wll interagere. Han må skabe unikke ikke-spillende tegn til at hjælpe med at opbygge illusionen af spillet. Desuden skal han oprette møder, missioner eller quests for spillerne til at handle ud . DM skal bruge lidt tid på at udvikle alle de elementer i en D & D spil for at sikre, at spillerne er tilstrækkeligt entertained.Things du har brug
polyhedral terninger
Dungeons and Dragons Core regelbog
Dungeons and Dragons spillere Håndbog
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
kuglepenne og papir myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Forstå de typer tegn dit parti har skabt. Din kampagne vil mislykkes, hvis du har udviklet en detaljeret kampagne, men de foranstaltninger, der kræves ikke passer godt med dit partis gruppe. For eksempel, hvis dit parti har skabt en gruppe af troldmænd og rogues , ikke basere kampagne om at jage orker eller trolde . Dit første mål er at skabe en kampagne, der er interessant for spillerne , ikke bare til dig .
2

Udvikle en historie og eventuelle møder , før du spiller , så du kan vejlede spillerne i hele verden , du har oprettet ; Men undgå at strukturere kampagnen for snævert . Lad spillet til at udfolde sig og flyde naturligt i den retning , at spillerne vil have det til at gå .
3

tillader spillere at bestemme, hvordan de reagerer . Hvis du vil have dem til at lægge mærke til , for eksempel, at en snigmorder der gemmer sig bag en kasse , ikke fortælle spillerne " ser du en snigmorder gemmer sig bag kassen ". Det er alt for struktureret og spillerne er ikke gratis at spille. I stedet har de tegn ruller terningerne til at bestemme , om de kan se noget . Hvis kastet er en succes, så fortæl dem om den skjulte snigmorder.
4

Brug detaljerede beskrivelser , men ikke går overbord . D & D er et fælles spil, og spillerne er nødt til at forestille sig de begivenheder og steder i samme måde, som du gør. Holde detaljerne kort vil fokusere spillet på spillernes handlinger snarere end dine storytelling teknikker.
5

Hold styr på figurernes erfaringspoint eller XP , hele spillet. Selv om Core Rule Book fortæller dig at give XP i slutningen af ​​en session, kan nogle spillere ikke vente så længe. Når de fleste af de spillere ønsker deres XP, give det til dem ; der er ingen mening at vente til slutningen af ​​sessionen.
6

Hold kontrol over spillet . Hvis spillerne er uenig med dine beslutninger , skal du ikke ændre dit sind. Hvis du gør det, vil spillerne tage kontrol over spillet , og kampagnen vil langsomt løber ud i sandet .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil