Sådan kører en masse kampstil Dungeons and Dragons kampagne

Den pen-og - papir fantasy rollespil Dungeons and Dragons kan spilles i en næsten endeløs række måder . Massen - kampstil spil fokuserer på hyppige store kampe mellem mange kombattanter , som kan gøre det let for sjov af spillet for at fare vild i detaljerne , hvis du ikke kører session properly.Things du har brug
Dungeons and Dragons regel bøger
Dice
Vis MoreInstructions
1

forberede en kort, tokens eller miniaturer , du vil bruge i løbet af spillet i god tid . Foretag eventuelle ekstra eksemplarer af kortene , karakter ark eller statistiske blokke du kan have brug . Stemningen i spillet vil blive ødelagt, hvis du nødt til at kalde en timeout , fordi du har glemt at udskrive noget, der er afgørende for mødet.
2

Fokuser på hvad personerne kan gøre individuelt inden for de overordnede kampe udkæmpes . Spillerne vil finde det spil urealistisk , kedelige og uambitiøse , hvis de er i stand til egenhændigt vende i en krig mod en hel hær af orker og trolde .
3

Nedbryd stor skala kamp i enkelte runder , og har vigtige begivenheder forekommer i forudbestemte runder. Mens part er optaget kæmper for at undgå en bølge af Gnoll angribere på den østlige side af byen for de første fem runder af kamp, ​​har en enhed af bugbears nedbryde den sydlige port og start belysning huse på brand i begyndelsen af ​​den sjette runde . Måske på 10. runde en trold sapper graver op i et hus kælder , lade andre fjender i , og den 20. runde en gruppe af landsbyboere er kantet af invaderende vært og bliver nødt til at blive reddet før gruppen kan genoptage bekæmpe andre fjender.
4

Husk at bruge det omgivende miljø på behørig vis, og opmuntre spillerne til at gøre det også . Mens enfoldig nisser vil spilde tid på at forsøge at jagte katte eller snup stegepander at bruge som improviserede våben , kan en kamp- hærdede gruppe lejesoldater tager gidsler , smide fakler på tønder eksplosivt materiale eller opdæmme en flod til at afskære en byens vandforsyning .
5

specifikke sejr og nederlag betingelser før slaget begynder, og holde sig til dem, selvom de ikke arbejder ud til spillernes fordel. Hvis tegnene ikke er i stand til at forhindre kirken i at blive sat i flammer , lade landsbyboerne at blive dræbt , og ikke reparere brud på byens mure skal slaget tabt, og de ​​tegn, tvunget til at trække sig tilbage.
6

Lad partiet masser af tid til rollespil i mellem de store konflikter , eller spillet kan blive forældet. Det er bedre, hvis de tegn kan få at vide byens borgere de forsvarer eller stifte bekendtskab med soldaterne i hæren , de har tilsluttet , så de har mere af en motivation til at kæmpe.


https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil