Sådan Opret din egen Dungeons and Dragons kampagne

Vil du spille Dungeons and Dragons , den mest populære rollespil i verden? Har du spekuleret over, hvad det ville tage at starte din egen kampagne som en Dungeon Master ? Disse instruktioner kan sætte dig på rette path.Things du har brug
Dungeons and Dragons Player Håndbog
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide
pen og papir
3-5 spillere

Vis Flere Instruktioner
1

begynde at tænke på din kampagne i form af Første Mosebog. I Første Mosebog forfatteren beskriver hver virkelighed bliver skabt . Først er der jord, derefter vand og himmel , så træer , dyr og endelig folk . Så tage at fugleperspektiv , og skabe din verden. Beslut sin form. Er det en globus ? Måske er det fladt, da de gamle troede. Er der kontinenter ? Hvor mange ? Kan du vælge tre ord til at beskrive hvert kontinent ? Dens ikke nødvendigt at begynde at gøre kort på dette punkt. Du behøver ikke at vide , hvad hele verden ser ud ... endnu. Du skal bare vide, at der er noget andet derude , at spillerne måske en dag komme til.
2

Dernæst tænker over himlen, de overordnede temaer. Har din verden har en unik egenskab af en slags ? Er det en ond verden , ligesom Ravenloft ? Har det nogle unikke mineral , som i Red Steel /Mystara ? Er havene vand -baseret, eller måske er de blod, tjære eller syre -baseret. Er luften åndbar, eller gøre player karakterer nødt til at have en magisk element at give dem mulighed for at trække vejret ? Må alle mystiske magi kræver en dråbe blod til at kaste ?
3

Tag alle dine noter op til dette punkt , og sammenfatte det i ét stykke . For eksempel:
"Verden af Colona er en lidt aflang kloden. Der er seks store kontinenter. Tur er den største og indeholder de mest forskellige geografiske forhold. Urcho er at den sydlige del af Tur og er noget af en orientalsk indstilling. Roflenia er en stor ø lige øst for Tur , er en bastion for det onde. De resterende tre kontinenter er uudviklet. Indstillingen for denne kampagne , i begyndelsen, er det kontinent Tur . Colona er enestående i, at der er mindre end fire timers dagslys hver dag. "
4

befolker verden . Du er nødt til at beslutte, hvilken slags væsener bebor din verden. Af hensyn til dine spillere , kan du ønsker at automatisk at indsætte standard PC løb fra spillerens Handbook. Derfra bestemme, hvem kører showet . Er mennesket det dominerende løb ? Hvordan om drager ? Orcs ? Halvlange ? Er der store sjødyrene i alle de farvande? Hvad med bevingede løb? Hvor almindeligt er monstre ?
5

Flyt på at tænke på byen /by /landsby , at de Player Characters vil starte i. Hvad er fordelingen af ​​racer ? Er det primært mennesker, eller nogle andre løb ? Er det en urban indstilling, eller på landet ? Opret navne for mindst 7 eller 8 forskellige virksomheder ( kroer , værtshuse , magiske butikker osv. ) Ville du ikke hellere have dine helte gå ind i " The Eye of the Beholder " eller "The Wand i guiden " i stedet for " en bar? "
6

Nu skal du få dine spillere til at købe ind i dit spil. Den bedste måde at involvere spillerne er at lade dem skrive historien . Dette er sandsynligvis det vigtigste skridt . Hvis du springer dette ene , vil du snyde dem og jer selv ud af enorme rollespil muligheder. Giv dem en handout med specifikke spørgsmål om deres karakter. Gør dem beholde en kopi af svarene på disse spørgsmål med deres karakter ark. Dermed har du åbnet døren til alle former for eventyr muligheder , dem, der vil blive involverer til PC, ikke kun for DM . For eksempel kan du tage partiet med på et hævntogt med Barbaren , eller hjælpe druide nederlag en rival orden onde druider . Måske den gæve vil være blevet rejst af en troldmand , og blive bedt om at gøre noget mod hans formsprog.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil