Rube Goldberg Spil Instruktioner

Rube Goldberg (1883-1970) , det 20. århundrede tegneren , ingeniør og opfinder , efterladt en arv , der blander teknisk genialitet med humor. Han er mest berømt for at skabe karikaturer latterligt komplicerede maskiner , der udfører enkle opgaver , herunder den meget populære design, der blev en del af det populære spil " musefælde. " Beyond " musefælde " Goldberg designs har inspireret andre spil og konkurrencer , hver med en underholdende og engagerende sæt af instruktioner. Instruktioner
1

Start med klassikerne. At vække din interesse endnu mere i den " Mousetrap " spil , overveje spillets præmis: Hver spiller har en mus stykke , at han bevæger sig i henhold til en terningkast . Hvis du lander på en " bebygget areal " tilføje et stykke af musefælde til bestyrelsen. Når fælden er afsluttet, og du lander på en " turn krank " plads, mens en rival Spilleren er på " fælde plads , " du kan dreje håndsvinget og fange afspilleren. Den sidste tilbageværende spiller vinder .
2

Fortsæt med digitale spil . I 2011 Google Inc. udgivet en Rube Goldberg -inspirerede spil kaldet Nexus Contraptions ( youtube.com /user /nexuscontraptions ) . Denne enkle og sjove spil kræver, at du får en bold - der er faldet fra hovedet - ind i en tragt placeret under . For at gøre dette , placere objekter til at hoppe bolden strategisk forbi forhindringer .
3

Indtast en konkurrence. Hvert år arrangørerne ved Purdue University organisere en Rube Machine konkurrence. Hver deltager skal lave en kreativ og latterligt tingest , der udfører en simpel opgave , såsom " vande en plante. " Jo mere kompleks og originale, jo bedre er dine chancer for at vinde.
4

Spil med grupper. Et samarbejdsprojekt måde at spille Goldberg spil er at have grupper tegne mønstre i Goldberg ånd. Pick et tema , såsom " vande en plante , " " knække et æg " eller " slukke en alarm, " og har hver gruppe tegne et komplekst design , der inkorporerer de fælles , husholdnings materialer. Derefter bygge maskinerne. Har alle i gruppen samle og demonstrere deres maskiner i aktion. Lav en fest ud af det.
5.

Envision det større billede . Embrace ånd Goldberg -inspirerede spil, konkurrencer og maskiner ved at huske den større betydning. Goldberg trak hans design til at fremhæve den turn-of -the- århundrede besættelse med at bygge maskiner til at forenkle hverdagen. Pointen var, at disse maskiner , under dække af enkelhed, kan faktisk komplicere tingene .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil