Trin-for- trin Rubix Cube algoritmer

Hemmeligheden til at løse en Rubiks terning puslespil ligger i en række mønstre og algoritmer til at sætte hver firkant på sin rette plads . Der er ingen reel algoritme mønster til at løse det første lag. Når du får en hel lag linet op med de korrekte farve firkanter , kan du begynde at følge disse algoritmer. De nøjagtige algoritmer , du har brug vil afhænge af, hvor de andre pladser er placeret ved time.Things du har brug
Rubix terning myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
mellemlag
1

Hold terningen så det færdige lag på bunden og den ene side med to matchende midterste pladser er foran dig . Det skal ligne en på hovedet T.
2

Drej side direkte foran dig en omgang med uret .
3

Drej det øverste lag en drej til venstre og derefter den side til højre én vende opad.
4

Reverse det forrige trin , vender det øverste lag en tur til højre og derefter den rigtige lag en omgang nedad.

5

Vend oversiden ene dreje til højre igen og tænd forsiden uret. Vende denne procedure , dreje den øverste side en tur til venstre og derefter dreje forsiden uret.
Final Layer
6

Find to hjørner på det øverste lag , som dele en farve, der ikke er det øverste lag farve - denne farve skal være på det øverste lag centrum torv. Drej det øverste lag , så disse hjørner er på deres rigtige side , og har denne side, ansigt, du
7

Brug denne algoritme , hvis den side firkanter på disse hjørner er ikke på deres rette sider : . Venstre side op , oversiden højre , venstre side nedad , forsiden med uret , oversiden venstre , forreste side mod uret , venstre side op , oversiden venstre , venstre side ned, venstre øverste side to omgange.
8

Gentag forrige algoritme til bagsiden, drej derefter terningen , så den øverste side er nu forsiden.
9.

Match den nye front side hjørne firkanter med den midterste firkant én efter én med denne algoritme : højre side op , oversiden venstre, højre side ned, oversiden venstre, højre side op , oversiden venstre to gange , højre side ned, oversiden venstre to gange
10

Vend terningen. tilbage, så den ufuldstændige lag er på toppen
11

Følg denne hvis kun en fuld kant er korrekt: . center opad , oversiden højre, center nedad , øverste side til højre to gange , center side op , oversiden højre, center nedad. Hvis du har en H- form på toppen i stedet , følg denne algoritme, men dreje den øverste side forlod hver gang
12

Orient kanterne ved hjælp af denne algoritme , hvis du har en sidelæns H på toppen : . Helt ned , midterste lag til venstre, højre op to gange, midt højre to gange , helt ned , øverst til venstre to gange , helt op , midt højre to gange , helt ned to gange, midt højre , højre op , øverst til venstre to gange .
13

Orient kanterne med denne algoritme , hvis du har en trekantet form på toppen : Front uret midterste lag til venstre, højre op to gange, midt højre to gange , helt ned , øverst til venstre to gange , helt op , midt højre to gange , helt ned to gange, mellemledere højre, højre op , øverst til venstre to gange , helt ned , foran uret.
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil