Ikke-konkurrerende Swimmingpool spil

Når lektionerne er overstået, og omgange er færdig, swimmingpool er et naturligt miljø for at spille spil. Akrobatik som kolbøtter og hånd -stande er let ved hjælp af en kraftig medium; undervands te- parter tilskynder boblende samtaler mellem venner. Du kan introducere nogle prøvede og ægte ikke-konkurrerende swimmingpool spil, der omfatter spillere fra forskellige svømning færdigheder , aldre og evne til nogle gammeldags underholdning . At spille sikkert , skal du sørge for en voksen eller livredder er på vagt. Splash - agories
Naturlige eller menneskeskabte, enhver pulje vil gøre for Splash - agories .

hurtig tænkning og hurtig taler er nøglen til denne sjove swimmingpool spil. Hvis dine deltagere er gode svømmere , spille i den dybe ende ; hvis ikke, spille spillet på lavere vand , men vær sikker på det & # 039; s dybt nok for sikre spring. En person fungerer som & quot; ringer op, & quot; mens resten af spillerne linje op bag dykning bord eller ved poolen . Da deltagerne får forsiden af ​​den linje , de gør en kørende hoppe fra bestyrelsen eller den side af poolen . Så snart jumper nærmer vandet, den, der ringer råber ud en kategori , såsom & quot; filmstjerner & quot ; eller & quot; skateboard mærker . & quot; Trøjen skal besvare et navn før rammer vandet, ligesom & quot; Matt Damon & quot; eller & quot; Blind & quot ; henholdsvis . Hvis jumperen er vellykket, han går til slutningen af linjen for en anden hoppe. Hvis ikke , er den person sidder på siden af poolen og ure resten af runden. Den sidste person er tilbage efter andre er & quot; ud & quot; får lov til at være den, der ringer til den næste runde af Splash - agories
Marco Polo

Du & . # 039; har hørt historier om Marco Polo , den berømte venetianske købmand der udforskede Orienten , mens køb trade-varer , såsom silke . Inspire din gruppe af vand festende med en traditionel svømning spil opkaldt efter tallet 13. århundrede . En person er & quot; Marco ; & quot; Hun lukker øjnene og tæller til 100. Resten af gruppens fans stille ud til alle punkter i puljen. Når du færdig med at tælle , Marco, holde øjne stramt lukket , opkald & quot; ! Marco & quot; Alle i puljen kalder & quot; Polo & quot ! ; reaktion . Marco, efter lydene , svømmer efter spillere til at forsøge at fange dem. Hun kan ringe & quot; Marco & quot ! ; på vilje til at udpege hendes næste mål . Som Marco rører en spiller , skal vedkommende komme ud af vandet , og se resten af kampen . Den sidste person til at blive fanget , bliver Marco til næste runde . Vær sikker deltagerne flytte spillet til den lave ende for en ikke- svømning Marco
hajer og Minnows
ingen tænder påkrævet. ; et simpelt puf med snuden vil gøre.

En stor spil for en stor gruppe, hajer og Minnows altid får vandet kærning . To spillere vil fungere som hajer og resten af deltagerne er dværge . Målet for minnows er at svømme fra den ene side af bassinet til den anden uden at blive spist af en haj . Minnows kan bruge forskellige færdigheder til at undgå at blive tagget ( spist ), såsom svømning hurtigt , dykning undervands , shadowing en anden svømmer , så han bliver tagget første , idet undvigemanøvre , og så videre . Når en haj tags en ​​elritse skal elritse gå til en opbevaringstank & ndash; ligesom trinene pool & ndash; indtil spillet er slut. Leg kan fortsætte gennem flere omgange , indtil hver person har haft mulighed for at være en haj .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil