Individuelle Spil til Cub Scout Møder

Cub Scouts giver drenge med en følelse af fællesskab gennem aktiviteter . Et princip , at ulveunger underviser i, er , at drenge altid skal gøre deres bedste i spil , om de vinder eller taber. At bidrage til at fremme denne idé , er spejdere lærte færdigheder- building aktiviteter ved at spille spil . Blandt spil ulveunger play er dem designet til at lære knob , retningssans og AIM. The Blind Knot Aktivitet

Hver spejder får en blindfold , reb , blyant og papir. Bortset fra lederen, alle sidder i en række og lægger på blindfold . Lederen binder en knude og sender det ned på linjen , og hver spiller har knude i 10 sekunder. Drengene derefter nedskrive den type knude , de tror, ​​de følte sig bare , og forsøge at replikere knude med deres egne stykker reb . Lederen kontrollerer derefter bandt knude versus den skriftlige knude .
Compass Point Exchange Game

spejderleder lægger pæle eller tegne linjer i kridt på gulvet , der angiver de retninger af et kompas , herunder nord, syd, øst, vest , sydøst , nordøst , sydvest og nordvest . Lederen har en spejder stand i slutningen af ​​hver pol eller linie. Lederen kalder derefter ud to retninger. Spejderne stående på disse retninger skal køre rundt på ydersiden af cirklen til den anden spejder spot . Spejderne , der bevæger sig når de ikke burde , eller ikke bevæge sig, når de skal , er "out ". De sidste to spejdere resterende sejr .
Bowline Island Rescue

Dette spil kræver et 30-fods reb . Har spejderne står samlet i en gruppe og trække en kridtstreg omkring dem på gulvet. Lederen står uden for cirklen og forklarer, at spejderne er strandet på en imaginær ø . Lederen kaster rebet til den første spejder , der skal fange den og binde en bowline løkke omkring hans talje . Lederen så trækker ham gennem "vand" der omgiver øen. Når spejder når i sikkerhed , skal han hurtigt løsne knuden , spole den linje, og kaste det til den næste spejder . Dette gentages, indtil alle spejderne er "sikker ".

Dueling Candles

Hver spejder har brug for et lys og vandpistol til dette spil. En leder positioner hver duellere par spejdere 10 til 15 meter fra hinanden , afhængigt af hvor langt de vandpistoler kan skyde . Lederen placerer et tændt stearinlys foran hver spejder . Efter lederen råber " klar, mål , brand, " spejderne skyde deres vandpistoler gang på deres modstanderes stearinlys. Den første spejder til at sætte sin modstanders lys vinder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil