Kismet Dice Spilleregler

Spillet Kismet øjeblikket produceres af gæk , som & quot; den moderne spil Yacht & quot; . Ofte sammenlignet med Yatzy grundet dens lignende spil og scoring, Kismet har flere udmærkelser , der gør det skiller sig ud som et spil af sig selv. Antal af spillere

Kismet kan spilles af en eller flere spillere .
Nødvendigt udstyr

For at spille Kismet , en Kismet sæt terninger er påkrævet. Dette sæt indeholder fem terninger , med tre forskellige farver af kerner på hver dør .
Kom Klar

Doser score ark til alle spillere. Hver spiller kaster en terning . Det højeste antal vinder .
Spille spillet

spiller kaster alle fem terninger at forsøge at vinde en scoring kombination. Han beslutter, om han & # 039; gerne vil stoppe og tage en score eller afhente nogen af eller alle de terninger og rulle igen . Efter en anden roll, han igen vælger at enten stoppe og score eller rulle igen . Efter denne sidste kast , skal en score indgås en boks på kampskemaet . Skulle ingen scoring kombination være til rådighed , kan han angive en score i Yarborough kassen. Hvis Yarborough boks, der allerede er fyldt , skal han sætte et nul i en kasse med hans valg. Dette afslutter sin tur og spillet fortsætter til venstre
scoring - . Grundlæggende afsnit

De grundlæggende afsnit scorer point for dem gennem seksere . Point tildeles baseret på antallet af kampe. Point værdiansættes til pålydende værdi af hver scoring dør, lægges sammen. For eksempel er fire dem værdiansættes som fire punkter
scoring - . Kismet Afsnit

To par af samme farve scorer den samlede værdi af alle fem terninger . Tre af en slags er scoret på samme måde. En flush, hvor alle farver på terningerne match, er værd 35 point . Et fuldt hus , tre terninger i en række og to af en anden , er det værd den samlede værdi alle fem terninger , plus 15 point . Et fuldt hus af samme farve fungerer på samme måde , med 20 point i stedet for 15. Fire af en slags med lignende tal tjener den samlede værdi af alle fem terninger og 25 point. Den Yarborough kasse er en flugt mulighed for spillere uden scoring kombination. Lægges værdien af alle fem terninger og scorede her. En Kismet er lavet med fem af et lignende antal og er værd 50 point.
Second Kismet

udføre en anden Kismet efter allerede at lave en tillader spilleren at vælge en hvilken som helst anden scoring mulighed for de tal og farver rullet . Alle andre spillere skal indtaste et nul i den ledige boksen nærmest toppen, enten i afsnittet om grundlæggende eller Kismet sektionen , og mister et sving. De samme regler gælder for alle efterfølgende Kismets .
Bonus Score

Efter påfyldning i afsnittet om grundlæggende , hvis det samlede tal er 62 point eller derunder , er der ingen bonus score . Snesevis af 63-70 optjene 35 point , 71-77 tjener 55 point og snesevis af 78 eller højere optjener 75 bonuspoint.
Winning

Efter alle 15 kasser er fyldt , er det spilleren med den højeste score efter alt de grundlæggende og Kismet sektioner vinder spillet.
clipart

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil