Sådan Hold øje med plads klipper

Space sten omfatter asteroider, kometer og meteorer . Som en amatør astronom , er det muligt at søge skyerne i et forsøg på at opdage nye plads klipper og spore tidligere opdaget plads klipper. Moderne teknologi har givet amatørastronomer meget præcise midler til at finde og spore disse objekter. En sådan teknologi omfatter CCD ( Charged Coupled Device ) digitale kameraer med teleskop mounts, computerstyrede motoriserede teleskop stativer og computersoftware til analyse af CCD billeder , der tillader visuel sporing af objekter på nattehimlen . Alle disse teknologier kan kombineres til størst sporing accuracy.Things du har brug
Moderne computer -kontrollerede teleskop og montere
Telt (til dækning teleskop , når den ikke er i brug )
astrofotografering kamera og monteringssæt (herunder mount og CCD digitalkamera )
Computer ( kører Windows-operativsystemet )
Foto redigeringssoftware stand til layering myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Indstil din teleskop i et placering, der er sikker , og hvor den vil forblive uforstyrret for en måned ad gangen. Shelter dit teleskop " på plads ", når ikke er i brug i et telt eller et lukket område .
2

Juster dit teleskop til Polaris , kendt som " Nordstjernen ".

3

Juster teleskopet yderligere ved hjælp af " Drift stjerne Polar Alignment " teknik. Denne endelige tilpasning vil forhindre stationære objekter på himlen fra "bevægelse " i dine optagede billeder.
4

Monter en digital CCD kamera til okular linse teleskop ved hjælp af monteringssystem inkluderet med din astrofotografering kit . Stram ned alle forbindelser godt for at forhindre en mulighed for utilsigtet bevægelse .
5.

Ret teleskopet mod det område af nattehimlen , hvor du ønsker at overvåge rummet klipper, meteorer eller kometer . Når placeringen er angivet , aldrig flytte, krukke eller bump teleskopet.
6

Tag en 30-sekunders billede hver nat på nøjagtig samme tid ved at aktivere det digitale CCD-kamera . Længere eksponering kan give objekter til at fremstå som striber snarere end lyse punkter .
7.

Ved slutningen af ​​hver måned, omhyggeligt downloade månedens billeder på en computer til forarbejdning. Gør det forsigtigt, uden at forstyrre position af teleskopet eller kameraet .
8

Proces måneds fotografier med fotoredigering software installeret på din computer . Brug " lasso " værktøj til at trække musemarkøren over et par inches af det sorte område af fotoet, samtidig med at holde venstre museknap. Alle sorte områder vil så vise de er udvalgt .
9.

Konverter det valgte sorte område af fotografiet til gennemsigtighed. Gem billedet ved hjælp af et andet billede navn , såsom " img01converted " ved hjælp af PNG-formatet , da det bevarer transparente lag .
10

Opret et nyt image og gøre baggrunden sort. Det nye billede skal være den samme størrelse som de modificerede billeder. Hvis hver af de ændrede billeder er 800 pixels i bredden 600 pixels høj ( 800x600 ), så gør det nye billede med sort baggrund nøjagtig de samme størrelse .
11

Åben hver af de modificerede billeder et ad tid. Højreklik på billedet. På fanen menu , der popper op , vælg " Kopier". Højreklik i det nye billede med sort baggrund og vælg derefter " Sæt ind " for at indsætte billedet i det nye billede . Gør dette med alle dine gennemsigtige billeder , stabling hver oven på hinanden .
12

Analyser bevægelse af kometer, meteoritter , eller plads klipper, som nu vil blive vist på billedet. Udveksling af sådanne ikke- stationære objekter vises som lige stiplede linjer i billedet , mens alle andre stationære objekter vises som enkelt lyse prikker.
13

Gem hele billedet af lag som en PNG-fil , så du kan sammenligne det med det billede, du producerer i den følgende måned.
hoteltilbud