Layout for Solar System Science Projekter

Studerende i alle aldre er fascineret af studiet af solsystemet . De planeter, måner , asteroider og kometer i Kuiper bæltet og Oort Cloud tilbyder en bred vifte af studie materiale til videnskabelige projekter . Projekterne kan være bygget op omkring de enkelte elementer af planeter eller hele stjerne system til en sjov og informativ og lærerig oplevelse. Solsystem Opstilling

Eleverne kan udvikle alle aspekter af solsystemets dannelse i en kompositorisk undersøgelse projekt. Studerende påberåbe sig kritisk tænkning , mens der overvejer standard tilvækst teori om, hvordan planeter dannes ud af en hvirvlende sky af stjernernes støv og brint kaldes soltågen . Studerende forske og komponere papirer om de forskellige måder de gigantiske gasplaneter dannet i forhold til de indre klippefyldte planeter vil bruge oplysninger fra områderne fysik, geologi og astronomi.

Planetary Modeller

Studerende gør realistiske to- eller tre- dimensionelle modeller af planeter vil lære om deres komparative størrelser og baner. NASAs hjemmeside er et godt sted at hente reference- fotografier og billeder til at hjælpe de studerende i deres repræsentationer af planeter . Maleri og tegning planeterne giver gode muligheder for at lære om deres karakteristiske funktioner, såsom den roterende røde plet på Jupiter eller Mars ' polare iskapper . Yngre elever kan bruge skum bolde til at bygge modeller af planeter , så suspendere dem fra en træramme.

Meteoritter

Emnet meteoritter er en god område for spændende forskningsprojekter . Billig meteoritter købt på eBay lære eleverne om den oprindelige materiale af solsystemet . Sommetider forhandlere af Space sten vil donere dem til din klasse eller sælge dem på en rabat. De skivede - sten op gøre gode emner for undersøgelse under mikroskop. Meteorit -projekter er værdifulde, fordi de studerende har håndgribelige objekter til at håndtere og analysere fra de tidligste dage af solsystemet . Studerende kan studere og sammenligne deres klassificering og kemiske sammensætninger .
Sun

Solen er det centrale element og mest massive objekt i solsystemet . Mange af solens indre og ydre kendetegn er interessante nok til at bygge et projekt omkring. Oprindelsen og virkningerne af solpletter på Jorden og ydre rum vejr er områder moden til undersøgelse. Den interne struktur og dynamik af solen er felter for studerende til at udvide ind i videnskaben skrive projekter . Et projekt med studerende at gøre diagrammer til at illustrere de cyklusser af Solens korona og solformørkelser giver en positiv og lærerig oplevelse.