Redskaber bruges i astronomi Undersøgelser

For lærere , studerende og andre personer , som ønsker at undersøge den bogstavelige univers astronomi findes mange værktøjer til at hjælpe i søgen efter viden. Disse værktøjer placere information på internettet til at undersøge eksistensen af ​​planeter der kredser om andre stjerner udover Solen, eller at undersøge asteroider og kortlægge deres forløb , at afgøre, om nogen er en trussel mod Jorden. Disse online værktøjer giver fakta og overlade efterforskningen til den studerende , og anvendes i forbindelse med de fysiske værktøjer, der anvendes af astronomer til at undersøge universet. Galaxy Zoo

Produktet af billeder fra Hubble-teleskopet kredser identificere galakser af form til at bestemme deres oprindelse . Denne undersøgelse af eksistensen af ​​galakser bliver muligt på grund af kraften af Hubble-teleskopet og dets evne til at scanne fra i universet . Galaxy Zoo kræver iagttagelsesevne i at gennemgå og klassificere galakser.
Astronomi Village

Udviklet af NASA Classroom af det kommende program , denne cd- rom-baserede multimedie program tilbyder 10 forskellige undersøgelser, til den studerende. Målrettet til niende klasse geovidenskab studerende undersøgelserne inddrage emner som uopdagede nærliggende stjerner . Adgang til et væld af oplysninger , den studerende , med bistand fra en mentor, undersøger emnet , kører simuleringer og bruger et virtuelt observatorium , med slutresultatet en præsentation af fakta og konklusioner.

Moon Zoo

Udstyret med billeder fra NASAs Lunar Reconnaissance Orbiter , dette værktøj giver mulighed for udforskning af månen. Billederne give oplysninger , der tillader undersøgelse af regionerne i månen og deres funktioner. En sådan undersøgelse fører til opdagelser om månens overflade og dens historie og oprindelse.
Optiske Teleskop

optisk teleskop tilbyder både begyndelsen astronom derhjemme, og den alvorlige astronom på arbejde, mulighed for at se objekter det menneskelige øje ikke kan se , og til at forstørre synlige objekter som månen . Den effekt af teleskop ligger i linsen og dens diameter --- den større diameter , jo mere lys lukket ind Diametre , eller blænden , er generelt opført i inches eller millimeter (mm) . For eksempel vil en ti -tommers teleskop også være 254 mm .

Radioteleskoper

Et værktøj for den professionelle astronom , der ofte ses i store arrays eller banker , den radioteleskop sonder plads til usete radiobølger. Radio astronomi spor sin begyndelse til 1932 , da Karl Jansky opdagede en støj, som han bestemt ikke var af jord oprindelse. For at indfange lange og svage radiobølger , skal skålen af ​​radioteleskop være stor, så forskere har fortsat med at konstruere endnu større radioteleskoper . I New Mexico 27 retter , der er monteret på skinner for bevægelse , komponere Very Large Array ( VLA ) , der arbejder sammen for at fange muligt de fleste oplysninger .
Spektroskop

An optisk enhed, der deler lys i dets forskellige bølgelængder , eller farvespektrum er spektroskopet bruges i astronomi at studere lys fra objekter i rummet. Detaljeret analyse af lyset og spektret producerede indeholder oplysninger om objekternes størrelse , temperatur, tæthed og bevægelse.