Sådan oprettes en Børnehave Science Center med hjemmelavede varer

Opsæt et science center i dit hjem til din preschooler . Brug husholdningsartikler til at fylde din science center og holde din lille udforske i timevis. Førskolebørn kan begynde at få styr på komplekse videnskabelige begreber om leg og udforskning. Du kan bruge elementer rundt i hjemmet og skabe en sjov læringscenter . Overvåge dem og stille relevante spørgsmål . Hold forklaringer korte og lad børnene opdage ting for themselves.Things du har brug hoteltilbud magneter
metalliske og ikke - metalliske genstande
Plastic jug vand
Forskellige flydende og ikke- flydende varer På Paper clips eller småpenge
Glas med vand
Forstørrelsesglas
Science bøger
TV myHotelVideo.com: Vis mere Instruktioner
1

Place magneter på et bord , hvor dine børn kan nå. Placer en række magnetiske og ikke- magnetiske genstande på bordet for børn at lege med.
2

Eksperimenter med opdrift ved at placere en plastik kande vand på bordet. Børn kan placere en række punkter i vandet for at se, hvad der flyder . Brug propper , blade og papir både at se, hvilke kan flyde .
3

Tilføj genstande oven på dit papir både at se, hvor meget materiale bådene kan bære før forliset . Papirclips og øre fungerer godt for dette eksperiment.
4

Opret en langsigtet eksperimentere med saltkrystaller . Fyld et glas halvt op med vand og hæld i en spiseskefuld salt . Blandingen omrøres , indtil alt saltet er opløst . Fortsæt med at tilføje salt , indtil opløsningen er mættet og ikke mere salt opløses i vandet.
5.

Bind snoren til midten af ​​blyant og lægge blyanten over toppen af glasset. Snoren skal hag ned i glasset , men ikke røre bunden . Lad glasset i en vindueskarm i din science center . Da vandet fordamper , vil saltkrystaller dannes på din streng.
6

Udforsk naturvidenskab ved at få eleverne til at dyrke bønner . Put bønner mellem lag af vand -gennemblødt papirservietter , indtil de spire . Overfør dem til to- liters sodavandsflasker , så dine unge forskere kan se vokse rødderne.
7.

Efterlad et forstørrelsesglas på bordet samt en række blade, sten og krystaller til dine videnskabsfolk at udforske. Du kan få bøger , der diskuterer disse og andre videnskabelige emner af interesse. Sørg for, at de er alderssvarende .