Toy Soldiers Spilleregler

Tiny plast tinsoldater er blevet masse produceret siden slutningen af ​​det 18. århundrede , ifølge The Toy Soldier Company . I dag kan du stadig har fuld skala krige i dit hus eller baghave , uden at skulle punger ud med en masse kontanter for fancy legetøj og køretøjer. Alt du behøver er masser af hærens mænd og nogle terninger . Du og dine venner kan føre indviklede krige, der kan konkurrere med enhver video eller brætspil i kreativitet. Alter reglerne til at passe dit spil og skabe din egen at gøre et spil mere udfordrende. Etablering reglerne

Før du starter spillet, afgøre, hvilke soldater og køretøjer tilhører hvilken person og markere dem med et stykke farvet tape , hvis du ikke kan fortælle dem fra hinanden. Beslut som en gruppe på reglerne for spillet og på sejr forhold. Du kan ændre de grundlæggende regler for at imødekomme forskellige typer af køretøjer eller soldater og tilpasse til forskellige boldbaner . En sejr kan være så simpelt som at ødelægge alle de fjendtlige hære eller så kompliceret en opgave som at redde et gidsel eller desarmere en bombe. Bestem eventuelle variationer på de grundlæggende regler , før du begynder og skrive dem ned, så du kan henvise til dem under spillet.
Tage din Turn

Ved starten af ​​din tur flytte eventuelle soldater og køretøjer, du ønsker, og derefter erklære din angreb fase. Corey Butler i artiklen " Fighting Plastic " antyder at tillade soldater rejser til fods at bevæge sig inden for et ene fod radius på hver tur og køretøjer , såsom en tank, til at bevæge sig to fødder . Brug en lineal til at bestemme afstanden hvert stykke kan bevæge sig. Hvis en tank vender sig om, det ender sin bevægelse for dette sving , og det kan ikke fortsætte bevæger sig indtil næste tur. Spillere kan ønske at anvende særlige regler for ujævnt terræn eller soldater bevæger sig op ad bakke. Corey Butler foreslår at skære vifte af bevægelse i halvdelen til disse betingelser.

Efter erklære angreb fase , kan spillerne vælge op til 12 soldater til at angribe på én gang og fjenden under beskydning kan forsvare med op til 12 soldater . Spillerne skal bestemme radius en soldat kan angribe . For eksempel, du måske kan han kun angribe andre soldater , der er inden for seks inches af ham. Hvis hackeren eller forsvareren har færre end 12 soldater i området bliver angrebet , kan han kun bruge så mange som han har. Den angriber og forsvarer hver rulle et par terninger til at repræsentere de soldater, der kæmper . Hvis seks eller færre soldater er i brug, rulle kun en terning . Sammenlign snesevis af die der rullede højest for hver spiller og den person med det højeste antal vinder . I tilfælde af stemmelighed , se på de næste to højeste terninger eller rulle igen . Taberen trækker sin rulle fra vinderens roll og forskellen angiver, hvor mange soldater, han tabte .

Hacker kan beslutte at angribe igen , angreb på et andet sted eller angribe med færre soldater. Han kan også beslutte at afslutte sin tur uden at angribe . Ved angreb med kampvogne og andre køretøjer , tildele et vist antal sundheds- point til hvert køretøj. Du kan vælge at tildele en ekstra dør for at angribe køretøjer. For eksempel kunne en tank angribe en gruppe soldater rulle en mere dø end den forsvarende spiller . Hvis forsvareren har 12 forsvarende soldater og dermed kaster to terninger , kunne tanken rulle tre. Du kan også bestemme, at køretøjer kun kan angribe andre køretøjer. Dette forhindrer en tank fra at udslette en hel hær .
Afslutning af spillet

Efter hver tur, er de faldne soldater og ødelagte køretøjer fjernet fra spillet og angribende spiller enten angreb igen eller erklærer sit angreb fase over . Afspil går til den næste person , og fortsætter, indtil én person opfylder sejr forhold. For særlige begivenheder i spillet, kan spillerne kaste terningerne til at bestemme , hvad der sker .

For eksempel, hvis formålet med spillet er at redde et gidsel , reglerne kunne oplyse, at spilleren skal være gidsel først og rul derefter at se om de redde person. Hvis spilleren ruller ulige numre på begge terninger , de redde gidsler. Hvis de ruller lige numre , de ikke redde gidsler og deres soldat har at flytte tilbage to fødder . Hvis de ruller en selv og en ulige, dør soldaten og spilleren skal forsøge igen næste sving med en ny soldat .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil