Hvordan man spiller Slipper spil

Mange små piger drømmer om en Askepot eventyr liv og med Askepots Slipper spil , kan disse drømme bliver til virkelighed , i hvert fald i løbet af spille tid . Spillet kommer med et glas tøffel på en pude , en farverig bord, fire Askepot stykker , en terning og 20 kort . Det tillader piger at samle invitationer , heste, træner , lakaj , kusk og en bold kjole , og for at få rådgivning fra fe . Den heldige vinder får lov til at gå til bolden, som en prinsesse. Ved at bruge en smule fantasi og følge instruktioner , kan spillerne opleve, hvad livet for en prinsesse , Askepot , er alle about.Things du har brug
Askepot Slipper spil
3 AA batterier
Show flere Instruktioner
1. Askepots Slipper spil tillader sine spillere at føle sig som prinsesser.

Læg alle brikkerne i Askepots Slipper spil ud på gulvet, bordet eller sengen.
2 < p > Vend puden på hovedet og sat i 3 AA batterier. Derefter tænde den ved hjælp af tænd /sluk-knappen og placere den opad i midten af ​​brættet
3

Giv hver spiller en Askepot figur - . Som er den brik , de vil bevæge sig rundt med - eller få dem til at vælge deres eget stykke . Bunden af ​​hver Askepot stykke er en anden farve. Læg alle Askepot brikker i starten på brættet , er angivet med en pil.
4

Arranger kortene efter farve i separate stakke nær bestyrelsen. Du vil have fem stakke i alt, hver stak bestående af fire kort. Hver farve kort har et billede på det i forbindelse med billeder på tavlen.
5

Vælg en spiller til at starte. Vejledningen på Askepots Slipper spil foreslår, du vælger spilleren med den nærmeste fødselsdag.
6

Kast terningen , når det er din tur til at gå. Flyt din Askepot brik i pilens retning med antallet af pladser , som anvist af terningen .
7.

Kig på den plads din Askepot brik er landet på . Hvis det indeholder et billede af en konvolut , græskar, mus , major og Bruno eller Askepot som en Tjener , skal du vælge et kort fra stakken med det samme billede på det. Placer kortet foran dig, med illustrationen opad , uden at vende det rundt. Du må kun tage et kort fra hver stak én gang, selv hvis du lander på dette billede igen.
8

Tryk glassko hvis du er landet på plads med den gode fe billede på det. Hvis tøffel begynder at blinke lys og spille musik , kan du slå over en af ​​dine kort. Ifølge spil instruktioner , " som ved et trylleslag , denne" forvandler " kortet i en af ​​de specielle ting Askepot nødt til at gå til bolden. " Men hvis efter tryk på tøffel , hører du et ur strejke snarere end at have blinkende lys , kan du ikke slå over nogen af ​​dine kort.
9.

Kast terningen igen, når det er din tur , og komme videre ved at antallet af pladser.
10

Flyt din Askepot brik et rum forude, hvis du lander på en plads , der allerede er optaget af en anden spillers Askepot stykke . Hvis denne plads er besat så godt, at flytte en mere plads fremad , indtil du lander på en tom plads .
11

Spil spillet indtil en af ​​spillerne indsamler og forvandler invitation, træneren, heste , tjenerne og kusken , og bolden kjole. Dette sker, når alle fem kort indsamles og vendes , når fe tillader det. Denne Vinderen er den Askepot , der får til at gå til bolden.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil