Snyd for Rubiks Cube

Nogensinde prøvet at løse en Rubiks terning ? Designet til at forbedre spillerens evne til at problem - løse Rubiks terning er en simpel stykke legetøj med et komplekst system af regler. De fleste mennesker har prøvet en, men kun få har løst det . Kuben selv er en bevægelig objekt dækket i flere flerfarvede firkantede klistermærker. Spilleren starter med en terning , hvor klistermærker er alle blandet sammen , farverne blandet . Formålet med spillet er at vende og dreje terningen matrix af bevægelige dele , for at tilpasse de seks farver, så hver side af terningen viser ensartede color.Things du har brug
Chisel
Vis Flere Instruktioner
Overvej tricks til at løse det.
1

Udvis tålmodighed . Rubiks terning er et spil , der kræver tålmodighed af helgen , eller den analytiske evne matematisk geni . Du er usandsynligt at løse det på få minutter , og hvis du gør kan du trygt kigge efter for at en fremtid med nobelpriser .
2

Lær den faste struktur af en terning . En Rubiks terning har en central omdrejningspunkt på sit hjerte ; denne pivot har seks pladser , der er knyttet til det, som en spiller ikke er i stand til at bevæge sig eller afmontere . Den faste pladser makeup det centrale torv i hver side af terningen , og disse kan ikke flyttes. Du skal derfor tilpasse farverne som dikteret af det centrale torv på hvert ansigt .
3

Start med en farve. Vælg en side og begynder at dreje firkanter så den ene ansigt er helt en farve.
4

komme videre til næste ansigt. Hvor du har en ansigt, som er blevet løst , flytte til en anden top ansigt støder op til det . På den tilstødende ansigt, manøvrere firkanterne så de fire kvadrater nærmest den løst ansigt er alle én farve ( samme farve som den midterste firkant på den tilstødende ansigtet) . Gentag for hver ansigt støder op til den løst ansigt ( fire i alt).
5.

Manipulere det næste lag . Nu hvor du har gennemført mindst fire firkanter på hvert ansigt , fortsætte, således at ikke blot de fire kvadrater nærmest løst ansigt er afsluttet, men også hver kant af Rubiks terning ansigt.
6

Finish det endelige lag. Der er ingen snyde ark til sidste lag . Når du har afsluttet den første ansigt, kanterne støder op til løst ansigt og derefter alle tilsvarende kanter , er du nødt til at engagere din hjerne til at skubbe de sidste par pladser på plads.
Gå til Plan B .
7.

Fjern klistermærker. Dette bør være din sidste udvej . Rubiks terning Producenten er ikke et fjols ; klistermærkerne er ikke designet til at skrælle let , og hvis du gør fjerne dem er det usandsynligt, at du vil være i stand til at erstatte dem uden at det er indlysende ved at inspicere terningen. Stadig, det er en mulighed, hvis din stolthed er på spil !
8

Afmonter terningen. Igen, dette er ikke en værdig løsning, men det er muligt at afmontere Rubiks terning og samle den uden at give sig selv væk. Dette er ikke en metode, der bør anbefales til et barn løse terningen , da det kræver brug af en skarp gennemføre for at lirke hinanden sprækker og så er en risikabel venture. For at gøre dette , skal du dreje den øverste halvdel af terningen , så den midterste firkant opfylder hjørnet af den nederste halvdel . Placer en mejsel eller skarp genstand under den midterste firkant , indtil det kommer ud . Gentag for alle pladser, så samle i rækkefølge farver.
9.

hyre nogen til at løse det for dig. Der er en 21 -årig - Erik Akkersdijk - i øjeblikket studerer Environmental Management på Saxion University of Applied Science , der er indehaver af verdensrekorden for hastighed cubing ( løse Rubiks terning på hastighed). Som 12th juli 2008 Akkersdijk rekord for at gennemføre et 3 x 3 x 3 Rubiks terning på den tjekkiske World Open i Pardubice, ligger på 7,08 sekunder flad .
10

Må ikke løse terningen. Når du køber en Rubiks terning , spillet kommer i kassen uløste (dvs. med alle parter stadig den samme farve). Hvis du ikke ønsker at tabe ansigt , købe en ny terning og lade det være som det er. På den måde kan du nyde at vise dine " løst" Rubiks terning på en hylde for alle at se , og ingen vil være klogere. Må ikke blive for kreativ, når du fortæller folk , hvor meget tid det tog dig at løse det: Hvis du hævder at have gennemført kube i under 10 sekunder , vil dine beundrende venner vil have dig til at bevise det ved at vise dem, hvordan du gjorde det.
hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil