Sådan kører en Great Rollespil Campaign

Siden indførelsen af ​​" Dungeons & Dragons" i 1970'erne, har rollespil vokset ind i mainstream. Motiveret af succesen af computerspil som " World of Warcraft" og film som "The Lord of the Rings ", rollespil hobby vokser og udvikler sig . Med spil at efterligne stort set enhver form for historie, og snesevis af licenser til egenskaber såsom "Star Wars ", " Doctor Who" og mere, der er et spil for nogen. Skabelsen af ​​en stor kampagne - en række eventyr efter en gruppe af tegn - lader dig fortælle nogen form for historie, du ønsker, i en hvilken som helst verden , med dine venner , da actors.Things du har brug
Gaming bøger
Dice
Vis Flere Instruktioner
1

Lær om dine spillere. Forskellige spillere har forskellige ønsker , når de sidder ned ved bordet. Nogle ønsker at fortælle historier om deres karakterer , nogle ønsker at finde ud af gåder og fælder , og nogle blot ønsker at bekæmpe monstre. Ved at kende dine spilleres smag , vil du være i stand til håndværk historier og møder , der appellerer til hver af dem for et flertal af tiden.
2

Steal skamløst . Det er en favorit ordsprog af forfattere, der ikke er originale ideer , og når du omfavne denne , har du en verden af ​​inspiration til at trække på . Hvis der er en favorit bog eller film , du gerne vil efterligne , er du velkommen til at bruge det grundlæggende i plottet, med navne og situationer sammenknebne en smule. En fantasy spil baseret på din favorit sci-fi film lyder måske mærkeligt, men det er gjort hele tiden.
3

Forbered det uventede. Selv om en forfatter af en roman eller film ikke behøver at bekymre sig om ting , han ved, at han ikke kommer til at skrive om , et spil mester aldrig ved, hvornår hans spillere kommer til at gøre noget uventet . Hvis spillerne ignorere din omhyggeligt placeret agn til et eventyr , har en lille side quest forberedt på alle tidspunkter, noget, der kan placeres på ethvert punkt i plottet , så du har et alternativt eventyr for dine spillere til at deltage i. En mission relateret til en figurs baggrund er et godt valg. Desuden har en liste over navne forberedt, hvis dine spillere snakke med nogen, du ikke forventer dem til. Der er få ting , der bryder illusionen af ​​en omhyggeligt udformet verden end en uventet verdslige navn ; hvis du har brug for navnet på en non -player karakter , skal du blot vælge en fra listen .
4

Beskriv tingene bare nok. Too- simple beskrivelser af miljøer og mennesker kan undgå at fange dine spillernes interesse , og for meget beskrivelse kan hæmme en spillers fantasi . Mal en bred streg på scenen med et par vigtige detaljer , og overlade resten til spillerne ; scenen vil have mere personlig gennemslagskraft for dem, og du vil få kredit. Ligeledes en enkelt særkende eller unik ejendommelighed er mere effektiv i at beskrive en karakter end en langtrukken beskrivelse af figurens garderobe og attitude.
5

Lad dine beskrivelser indebærer betydning, snarere end blot at fortælle det . Når beskrive noget til spillerne , ikke bare fortælle dem, hvad noget betyder , give dem tilstrækkelige detaljer , således at betydningen er klar. Sig ikke dronningen er overbeskyttende af hendes søn , når du kan sige, at hun blidt klasker sin hånd , hver gang han rører den ceremonielle dolk på hans bælte.
6

Udnyt teknologien. Uanset om du bruger online- databaser for regler, eller for at søge efter billeder, der skal bruges som rekvisitter , spredning af smartphones , tablet- computere og bærbare computere giver dig en enorm ressource som vildt master. Nogle spil er helt online , ved hjælp af webkameraer , voice -software og kortlægning værktøjer til at forbinde spillere fra hele verden .
7.

kender reglerne, og vide, hvornår at ignorere dem. Få ting kan trække ned et spændende spil mere end at bruge 20 minutter på udkig efter en bestemt regel i en bog eller på nettet og finde ud af hvordan den finder anvendelse. Et spil mester bør vide fra toppen af ​​hans hoved et flertal af reglerne for spillet og være villig til at ignorere dem, når de kunne trække tempoet .
8

Nyd dig selv . Husk, at et rollespil er bare, at : et spil. Det er en hobby , og det bør ikke føles som arbejde . Ligegyldigt hvad der sker , er du tager fire til fem timer til at sidde omkring et bord med venner , og det skal være sjovt .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil