Sådan Design en D & D eventyr

Hvor ofte har du sad gennem en session af Dungeons & Dragons tænker " Wow, jeg kunne gøre en bedre plotline end det?" Nå ikke lade noget stoppe dig. Du kan lægge en sti fuld af faldgruber og monstre og lede dine egensindige helte gennem et perfekt eventyr. Alt du behøver er et par bøger og dine imagination.Things du har brug
Multiple- sidede terninger
Dungeons & Dragons spillere Guide
Dungeons & Dragons Dungeon Masters Guide
Dungeons & Dragons Monsters Guide
lamineret bord med graf firkanter
Whiteboard penne
modeller, mønter , eller noget andet at bruge som en pladsholder
Vis Flere Instruktioner
Hvordan man laver en D & D Quest
1

Pick et niveau for dine karakterer. Vanskeligheden ved alle de udfordringer i denne søgen vil blive baseret på dette niveau , samt de monstre , de kommer til at stå over for . Lavere niveau quests vil have mindre af en række monstre , men er meget enklere at spille. Højere niveau quests har flere magi, flere angreb og flere monstre , men er meget sværere at spille og til at lede. Du kan se, hvad personerne kan gøre på visse niveauer i Players Handbook , og hvilke udfordringer lå på lur i Monster Manual .
2

Gør vigtigste søgen historie. Det er, hvad personerne forsøger at besejre eller finde. De kan være på udkig efter en skat, besejre en hær , at finde ud af, hvad der er ved at overtage Shadowdeep Caves. Uanset hvad, vil dette være rammen for søgen og skurke .
3

Udfyld søgen. Kig i Dungeon Master Guide til typer af udfordringer for at sætte dine karakterer på . Kig i Monster Manual for monstre på det rette niveau og lægge dem ud på stien. Ønsket skal have udfordringer , både med rollespil og kampe. Du vil måske trække dit første møde på tavlen til at starte. Dette vil tillade dig at placere dine skurken markører på vilje og holde spillet i gang.
4

Lad dine spillere spille . Fortæl dem, hvad niveau deres karakterer er. Udskriv karakter ark fra bagsiden af spillerens håndbog og bruge de første par kapitler til at udfylde dem i. Så finde ud af en måde at introducere dem og starte missionen. Du er nødt til at finde den gyldne middelvej mellem at give de tegn til at gøre deres egne valg og fører dem på den sti, du har designet . Men jo mere du DM ( dungeon master) , jo mere vil du opdage, at mediet.
5

have det sjovt. Som DM , du er historiefortæller , beslutningstager og gud , i det mindste i verden, du har oprettet. Lad ikke dit spil køre fast i regler debatter. Hvis det kommer til stykket , tage en beslutning og komme videre. Prøv at være konsekvent og retfærdigt , men husk på, at hvis spillet spændende nok , vil dine spillere ønsker at komme videre, også. Husk, det er ikke , om den række af et magisk missil er 60 meter eller 50, det er det lyder monster gør som det bliver ramt af en.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil