One-Shot Kampagne Idéer

One -shot kampagner om at skabe en engagerende , sjov spil så hurtigt som muligt, så dine spillere er involveret, og vigtigt lige fra introduktionen. Udarbejde karakter baggrunde er ikke så nødvendig og komplekse introduktioner er ikke påkrævet. Det er vigtigt at fortsætte med at fortælle en historie , der holder dine spilleres karakterer som det vigtigste fokus i spillet, men hvordan og hvorfor de kom til dette punkt i deres liv skal være kort Raid
p Hvis hvad du og dine spillere som er kamp, ​​et raid gør en stor one-shot spil. Det kunne være dungeons eller en corporate enklave ; alt du behøver, er en langtrukken labyrint , nogle fyldstof fjender til at give mål og drama og en stor største skurk . En razzia giver intens, non-stop action for møde efter møde. Det giver dig som spilleder at beskatte spillerens ressourcer og holde spillet anspændt . Der er masser af muligheder for heroics . Du kan endda sætte folk i dette behov for at blive reddet. Når din session slutter , alle havde nogle sjove, fik nogle action og eventyr , og hvis der er løbende interesse , kan det vokse til en mere dybdegående kampagne , eller bare en anden raid .
Prison Break

anden god one-shot idé gør et fængsel pause. Det kan passe næsten alle genre og har den ekstra fordel af at være en solid " hvordan gjorde partiet mødes" hvis spillet fortsætter . Prison pauser er gode one-shot eventyr , fordi du normalt kan fratage din gruppe af alle deres ejendele og efterlade dem med blot deres hjerner og deres karakterer ' evner til at forhandle udfordringerne. Hvis tegnene er berøvet deres effektive værktøjer , så en vagt , der er bevæbnet som en vagt skal være - og kan være - en skræmmende figur. Hvis din gruppe kan lide rollespil mere end handling, kan du spille op de forbindelser, der er lavet i fængslet , og få dem orkestrere en massiv flugt . Hvis din gruppe kan lide luskede ting , kan de skjulte erhverve alle de nødvendige redskaber til at grave en tunnel til frihed.
Haunted House

Selv i et spil der normalt er blottet for overnaturlig tilfældighed , kan du bruge et hjemsøgt hus scenario. Uhyret kan være nogen, sætte tingene i bevægelse for at blive vist spooky , eller en levedygtig monster fra din indstilling lurer i skyggerne - eller endda egentlige spøgelser. Et hjemsøgt hus , skib, kontorbygning, militær base eller rumstation er stor, fordi det låser de tegn ind i en ø situation, og de er tvunget til at arbejde sammen for at overleve. Hvis de undlader at stige til lejligheden og få ender med at få dræbt af uhyret eller hinanden , det er fint - det var bare en one shot
Murder Mystery
<. p> en mordgåde arbejder for en one-shot kampagne for en række årsager. Først, kan du få gruppen mødes en eller anden grund ; en middag i en uhyggelig palæ er bedst. Du har en bag-the- scenes grund hvorfor nogen af personerne ønsker at dræbe nogen af ​​dine ikke-spilbare figurer , og derefter beslutte " krimi ". Du kan tilfældigt vælge eller planlægge det ud . Det kunne være en af ​​de spilbare figurer eller endda butler. Uanset hvad, dette spil er fantastisk for spillere , der kan lide at finde ud af et mysterium. Også, at være en one shot er godt, hvis alle tegn ender døde , fordi de aldrig kan udrydde den virkelige morder .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil