Hvordan man laver en brugerdefineret klasse i Dungeons and Dragons

Den tredje udgave af Dungeons and Dragons har gjort et fremragende stykke arbejde for at vise spillerne de underliggende mekanik af spillet. Creature og varebeskrivelser er så detaljeret, at det er nemt at foretage ændringer , både store og små, for at tilpasse dem til din kampagne eller din karakter. Til samme ende , er så let at manipulere , at du kan oprette en specialbygget klasse i meget lidt tid Dungeons and Dragons klasse system. Læs videre for at lære more.Things du har brug
Dungeons and Dragons Players Handbook
Dungeons and Dragons Dungeon Master Guide myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Beslut på din overordnet koncept for klassen . De mere detaljerede klassen er i dit sind , jo lettere vil det være at designe .
2

regne ud, hvis klassen vil være en base klasse eller en prestige klasse. Hvis klassen har en meget specifik fokus, et begrænset område , hvor det kan fungere eller begrænset evne sæt , derefter oprette en prestige klasse. Hvis klassen har flere generiske evner og operationelle områder , og derefter oprette en base klasse.
3

Pick det omtrentlige antal niveauer din klasse vil have. Stamklasser altid har 20 niveauer - mens prestige klasser normalt har 3, 5 eller 10 (men kan have et vilkårligt antal ) . Dette vil give dig en rettesnor for, hvor mange specielle evner klassen har brug for, mængden af ​​magi støbning, angreb magt og så videre
4

Vælg dine basale tal for din klasse : . Basis angreb bonus , opsparing kast, hit die og skill points . Det er her, dit koncept vil virkelig hjælpe . De fleste af disse vil være indlysende (fx stave - hjul næsten altid have en høj Will spare ), men hvis du har nogen , som du ikke er sikker på , markere disse og du kan ændre dem senere.
5.

Begynd at træne de særlige evner af din klasse. Foretag de additive evner fremskridt på en logisk måde (f.eks Rouges få Sneak Attack hver anden niveau eller Rangers bliver begunstiget Enemy hver fem niveauer ) . Undlad at oprette tilfældige lister. Det er ikke ualmindeligt at have til at skifte tingene fra dine oprindelige ideer på dette punkt. Gør dit bedste for at sikre , at klassen får noget på alle niveauer , også selvom det bare er angriber eller gemme stiger ; ingen ønsker tomme niveauer.
6

Vælg klasse færdigheder. Når de skal vælge kompetencer , skal du huske at antallet af skill points klassen vil besidde. Hvis klassen kun besidder 2 + Int for point så vil de også have en begrænset færdighed sæt så godt. Det er vigtigt, at dette sker efter de særlige evner er valgt i tilfælde en evne kræver en færdighed check.
7.

Beslutning om magi og stave progressioner kan være en vanskelig opgave . Spell progressioner er let tages fra eksisterende materialer. Antallet af magi ved hjælp af klasser er meget høj, så dette vil holde dig fra at skulle arbejde ud præcise progressioner . Afhængig af begrebet klasse, kan besværgelser være en eksisterende liste eller en specialbygget en. Når du skal tilpasse en spell liste, er det vigtigt at tænke på speciale i klassen ; nogle besværgelser kan være nemmere at kaste og nogle sværere end standard . Endelig overveje, hvor mange besværgelser klassen skal have adgang til ; nogle stave lister bør kun have en håndfuld trylleformularer til rådighed på én niveau .
8

Kig over din klasse, og beslutte, om alle de beslutninger , du har foretaget arbejde ud. Må ikke være bange for at ændre dele af din klasse, hvis du tror de er over- eller under -powered . Dobbelttjek alle dine numre til at sikre, at de arbejder med de ideer, du har haft efter at vælge dem . Vigtigst er det, sørg for klassen er , hvad du ønsker . Det er nemt at komme ud på et sidespor , som du arbejder på noget som dette og komme med et andet resultat end forventet.
9.

spiltest din klasse. Hvis du kører et spil, hvor en spiller spiller en brugerdefineret klasse, sørg for at de kender klassen evner kan ændre sig , efterhånden som spillet skrider frem. Hvis de ikke er cool med det , så er du nødt til at finde en anden spiller til at teste det. Et alternativ er at have en NPC anvende klassen. Det vil kræve mere arbejde fra din side , men mekanikken vil være lettere at teste og ændre .
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil