Sådan Flyv en 3D helikopter

3-D eller " kollektiv pitch " fjernbetjening model helikoptere har taget modellering verden med storm i løbet af de sidste mange år. Disse aerial akrobater er i stand til næsten enhver ekstreme manøvre du kan tænke på ; på tidspunkter, de selv synes at trodse tyngdekraften eller forklaring. For dem, der ønsker at komme op i luften uden tidskrævende proces med først at bygge en model , mange producenter tilbyder komplette klar-til -fly kits. Disse kits omfatter alt det nødvendige for at komme flyvende i blot et par minutter , og efter praksis tilbyder en relativ nybegynder RC en chance for at opleve højtydende 3-D handling. Da knivene kan ændre deres pitch eller vinkel af angreb, disse helikoptere er i stand til inverteret flyvning og har en "tomgang up" eller stunt mode, når 3-D flyvning er desired.Things du har brug hoteltilbud Klar-til -fly 3-D stand helikopter
Training kit myHotelVideo.com: Vis Flere Instruktioner
1

Fastgør uddannelse kit til landing slæbesko af helikopteren med den medfølgende hardware
2

Spin op knivene ved langsomt at øge den venstre pind på senderen. Når modellen begynder at glide på jorden, øger ikke gashåndtaget videre og begynde at kompensere for bevægelse med cykliske kontroller på højre pind . Altid forsøge at holde modellen direkte foran med halen mod dig .
3

Hover helikopteren. Når stand til trygt at styre modellens bevægelser på jorden , øge gashåndtaget til omkring halvdelen , på hvilket tidspunkt det skal løftes fra jorden . Igen, prøv at holde en stabil hover med modellen direkte foran dig .
4

Hover i forskellige orienteringer. Når en stabil hover opretholdes , så prøv at svæve modellen med næsen mod dig, eller en "næse i " hover . Også forsøge side -in svæver hvor helikopteren er 90 grader fra dig . Dette vil forbedre koordineringen og retningen for fremad flyvning.
5

Skub den højre pind lidt fremad , mens i et hover , og modellen vil pitche fremad og flyve væk fra dig. Bring det tilbage ved forsigtigt at trække ned på samme pind . Når sikker , så prøv en cirkel eller figur 8 ved at flyve frem og styre cirkel med ror kontrol på den venstre pind .
6

Engager inaktiv -up mode . Når fortrolig med alle disse mønstre , flip stunt omskifteren på senderen , mens i et hover at aktivere 3-D kapacitet. Hovedet hastighed er nu låst på fuld kraft og ekstreme manøvrer kan forsøges . At vende helikopteren på hovedet, flytte højre pind frem, indtil modellen inverterer . Nu er vendt op /ned kontrol. At gå højere , bliver du nødt til at sænke den venstre pind og vice versa. Ved at bruge de cykliske og kollektive kontrol sammen , kan store loops og ruller skal udføres.
Hoteltilbud

https://www.danishgame.com © Hobbyer, spil